ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), vásárlási tájékoztató! Kérjük figyelmesen olvassa el vásárlás előtt!


1. SZOLGÁLTATÓ
ADATAI

Nagy Viktor E.V. adatai:

• Székhely és postai cím: 5300 Karcag, Kisújszállási út 1.
• Üzlet és ügyfélszolgálat postai cím: 5300 Karcag, Kisújszállási út 1.
• E-mail cím: pannoniapapir98@gmail.com
• Nyilvántartó hatóság: Karcagi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
• Nyilvántartási szám: 6220534
• Adószám: 61138427-2-36
• Tárhely szolgáltató neve, címe: AB Plusz Bt. 2049 Diósd, IV. Béla király utca 48.
• Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-109296/2016.


2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK


2.1. A jelen ÁSZF hatálya a Magyarország területén nyújtott olyan elektronikus kereskedelmi ügyletekre terjed ki, melyek az irodaszermania.hu weboldalon szereplő Pannónia Papír webáruházon keresztül, e szerződés szerinti Szerződő Felek között jön létre a jelen ÁSZF-ben foglalt szabályok szerint. A jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki a Felek egyéb kereskedelmi ügyleteire.

2.2. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.3. A jelen Szabályzat 2018. május hó 15. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A jelen Szabályzattól eltérő módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.4. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.5. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.


3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS


3.1. A regisztrációra a főoldalon fent található „Belépés vagy Regisztráció” menüpontra kattintva kerülhet sor. A regisztrációval a Felhasználó kijelenti, hogy a portál oldalait kizárólag gazdasági vagy szakmai tevékenysége körébe eső szerződéskötés céljából nyitja meg, tehát nem minősül az Elker.tv. 2. §-ának v) pontja szerinti fogyasztónak. A Felhasználó kijelenti, hogy a regisztrációval a jelen ÁSZF rendelkezéseit maradéktalanul elfogadja.

3.2. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

3.3. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3.4. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.5. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, amely a Felhasználót a weboldal informatikai igénybevétele miatt érte. A Felhasználó informatikai biztonságának kialakításáért, adatainak védelméért kizárólag a Felhasználó felel.


4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE


4.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, a törvényben előírt áfát tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4.5. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.


5. A MEGRENDELÉS MENETE


5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó a kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a „Fizetés” gombra. Következik a Rendelés véglegesítése. Itt ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát (akár növelheti vagy csökkentheti is). A „Törlés” (kis kuka) ikonra kattintva törölheti az adott terméket a kosárból.
Ezen a ponton három lehetőség közül választhat:
• Azonnali fizetéssel megrendelheti a terméket Vendégként
• Ha korábban már regisztrált, lépjen be a fiókjába
• Ha még nem regisztrált, itt megteheti.
Belépés után meg kell adnia a Kézbesítési címet. Ha ez megegyezik a Számlázási címmel, semmi teendője. Ha nem, akkor az „Új cím hozzáadása” gombra kattintva adhat meg új Kézbesítési címet.
Ezután válasszon szállítási módot. Itt láthatja a különböző konstrukciókat fizetési móddal, szállítási árral.
Hagyhat nekünk üzenetet, majd FOGADJA EL az Általános Szerződési Feltételek-et (ÁSZF).
Végezetül a lap alján kattintson a fentebb kiválasztott fizetési módra.

A következő oldalon a rendelése rövid összefoglalóját olvashatja. Itt lehetősége van más fizetési lehetőséget választania, vagy megerősítheti rendelését.

Ezzel a rendelését feladta. Ha pl. az előreutalást választotta, láthatja az utalandó összeget, valamint minden szükséges információt az utalás lebonyolításához.

5.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

5.5.1. Fizetési módok:
• Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
• Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Rendelés feladása” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

5.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.


6. A SZIGORÚ SZÁMADÁSÚ NYOMTATVÁNYOK KEZELÉSE


A viszonteladó amennyiben szigorú számadású nyomtatványt kíván vásárolni az alábbiak szerint kell eljárni: A számviteli törvény 168. § (1) így fogalmaz: A készpénz kezeléséhez, más jogszabály előírása alapján meghatározott gazdasági eseményekhez kapcsolódó bizonylatokat (ideértve a számlát, az egyszerűsített adattartalmú számlát és a nyugtát is), továbbá minden olyan nyomtatványt, amelyért a nyomtatvány értékét meghaladó vagy a nyomtatványon szereplő névértéknek megfelelő ellenértéket kell fizetni, vagy amelynek az illetéktelen felhasználása visszaélésre adhat alkalmat, szigorú számadási kötelezettség alá kell vonni. Az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (a továbbiakban: Art.) 3. számú melléklete K) pont – amely előírja a szigorú számadású nyomtatványok értékesítéséről az adatszolgáltatási kötelezettségüket − 2. alpont a-d) bekezdései 2011. január 1-étől kiegészült az e) bekezdéssel, mely szerint: „1. A nyomtatvány forgalmazó (alforgalmazó) az általa értékesített adóigazgatási azonosításra alkalmas számla-, nyugtatömbökről – jogszabály eltérő rendelkezésének hiányában – vevőnkénti részletezésben adatot kell szolgáltatnia. 2. Az adatszolgáltatás tartalmazza: a) az értékesített nyomtatványok (számlatömbök, nyugtatömbök) megnevezését, b) a nyomtatvány sorszámát (tól-ig), c) a vevő nevét és címét (székhelyét, telephelyét), d) a vevő adószámát, e) a vevőt a vásárlás során képviselő magánszemély nevét és adóazonosító számát. A nyomtatványt forgalmazó (alforgalmazó) az adatszolgáltatást negyedévenként a negyedévet követő hónap 20. napjáig teljesíti az állami adóhatósághoz.” Az adóhivatal honlapjáról a Letöltések/Nyomtatványkitöltő programok menüpont alatt letölthető „ESZIG” nevű nyomtatvány újabb verziójú, 2011-es évtől használatos változata ennek megfelelően 2 oszloppal ki fog bővülni. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a nyomtatvány-forgalmazóknak a 2010. december 31-ét követően eszközölt nyomtatvány-értékesítéseik kapcsán az eddigi adatokon túl arról is adatot kell szolgáltatniuk a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé, hogy a nyomtatvány-vásárlás során pontosan mely magánszemély (név, adóazonosító szám) járt el a vevő adózó képviseletében. Felhívjuk a nyomtatvány-forgalmazók figyelmét, hogy a nyomtatvány-értékesítést megelőzően feltétlenül győződjenek meg a vevőt a vásárlás során képviselő magánszemély nevéről és adóazonosító számáról, mert a szolgáltatott adatok közlésével kapcsolatban a felelősség az adatot szolgáltató nyomtatvány-forgalmazót terheli. Ahhoz hogy az adatszolgáltatási kötelezettségünknek eleget tudjunk tenni 2011. január 1-től minden számlát és nyugtatömböt, azaz szigorú számadás alá vont nyomtatványt a vásárló vagy a megbízásából eljáró személy nevét és adóazonosító számát rögzítenünk kell rendszerünkben. Abban az esetben, ha kiszállítással rendeli meg az érintett nyomtatványokat csak a megadott regisztrált személy veheti át ezeket a nyomtatványokat. Web-felületen történő rendelés esetén, a Vevőnek a regisztrálást követően fel kell töltenie a fentiek azonosítására alkalmas, szkennelt adatokat. Ezek után az általa kiválasztott telephelyen (Pannónia Papírkereskedés üzletében) az eredeti példányt bemutatva van lehetőség kizárólag az első szigorú számadású nyomtatvány vásárlásra. Ezt követő szállításnál a szállító, bolti értékesítésnél az eladó ellenőrzi az adatok megfelelőségét.


7. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS


7.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

7.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

7.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

7.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!


8. ELÁLLÁS JOGA

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Felhasználó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól (Elállási nyilatkozat).

Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumának idejét veszi figyelembe a Szolgáltató.

A Felhasználó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Pannónia Papírkereskedés (5300 Karcag, Kisújszállási út 1.) címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 naptári napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 naptári napon belül).

A Felhasználó az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú készülék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat.

A termék visszajuttatásáról a Felhasználónak kell gondoskodnia. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen lehet visszajuttatni telephelyünkre. A visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségek a Felhasználót terhelik. Az utánvéttel, portósan feladott csomagokat cégünk nem vállalja át! A visszaszállítás költségén kívül más egyéb költség nem terheli a Felhasználót.

A Szerződéstől való elállás joga, illetve a termék-visszaküldés nem gyakorolható az alábbi esetekben:

• olyan Termék tekintetében, amelynek ára a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható ingadozásától függ;

• olyan nem előre gyártott Termék esetében, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;

• olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Felhasználó a csomagolást felbontotta;

• A nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Felhasználót terheli. A visszaküldött csomag átvételét követően jegyzőkönyv kerül kiállításra. A visszaszállított csomagnak rendelkeznie kell a gyári csomagolásban található kiegészítőkkel, tartozékokkal, dokumentációkkal;

• olyan termékek esetében, melyek jelentős értékcsökkenést, illetve indokolatlan károkat (pl. kopás) szenvedtek;

• olyan termékek esetében, melyek a visszaküldés során a nem megfelelő csomagolás miatt szenvedtek mechanikai károsodást;

A Szolgáltató jogosult a Felhasználó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Felhasználó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Felhasználó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül élhet a Felhasználó az elállási joggal.

Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Karcagi Városi Bíróság (5300 Karcag, Kossuth tér 5. - E-mail cím: birosag@karcag.birosag.hu) illetékességét kötik ki.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A Szolgáltató a Felhasználó adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.


9. GARANCIÁLIS RENDELKEZÉSEK

Jótállás, szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás – terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap.

Garancialevéllel rendelkező termék (készülék) meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén.

A meghibásodott terméket a garanciális szervizpontra, vagy Ügyfélszolgálatunkra kell eljuttatnia, amelynek szállításáról Ön köteles gondoskodni. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Kellékszavatosság

Ön, mint Felhasználó a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, ha hibás terméket kap.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Felhasználó fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a Felhasználó kellékszavatossági igényét nem tudja érvényesíteni.

A Felhasználó a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Felhasználó köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Felhasználó eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesít.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Felhasználó e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Jótállás Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a Felhasználó kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Felhasználó a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.



10. VEGYES RENDELKEZÉSEK


10.1. Szolgáltató tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg a Felhasználó a jelen ÁSZF alapján átadott-átvett áruk teljes ellenértékét nem egyenlíti ki.

10.2. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

10.3. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

10.4. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

10.5. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.


11. SZERZŐI JOGOK


11.1. Miután az irodaszermania.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az irodaszermania.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

11.2. Az irodaszermania.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

11.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

11.4. Tilos az irodaszermania.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az irodaszermania.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

11.5. Az irodaszermania.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges

Ügyfélszolgálat: Pannónia Papírkereskedés - 5300 Karcag, Kisújszállási út 1.

E-mail: pannoniapapir98@gmail.com

Panasz ügyintézési és jogérvényesítési elérhetőségek ismertetése:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Web: https://naih.hu/

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt. Így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei: az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségének adatait itt találja: http://www.nfh.hu/teruleti

A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei: Az illetékes békéltető testület adatait alábbi linken találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Amennyiben a Fogyasztó a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.

Karcagi Városi Bíróság (5300 Karcag, Kossuth tér 5. - E-mail cím: birosag@karcag.birosag.hu)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 2018.05.15. napjától érvényes.

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide!

Tisztelt Vásárlóink!

Fontos tudniuk, hogy mi az irodaszer ellátásban nem ismerünk lehetetlent!

Legfőbb célunk az Önök elégedettsége, és egy legalább olyan erős, bizalomra épülő kapcsolat kiépítése leendő ügyfeleinkkel, mint a már meglévő kedves vásárlóinkkal.

Üzletünk, a Pannónia Papírkereskedés már 1998-óta áll a tisztelt vásárlói szolgálatában.

Úgy érezzük, elérkezett az idő, hogy termékeinket online is értékesítsük. Így országosan, az interneten keresztül kényelmesen vásárolva ismerkedhetnek meg széleskörű kínálatunkkal és kedvező árainkkal.

A gyors kiszállítás és a megbízható adatkezelés (GDPR) szintén nyomós érvek webáruházunk mellett.

Kellemes vásárlást kívánunk!

Termék a kedvencekhez adva

Adatkezelő, illetve a megjelölt külső szolgáltatók a testre szabott kiszolgálás érdekében az Érintett számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyeznek el és olvasnak vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni az Érintett aktuális látogatásai során elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében. Bővebb információkat erről az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatban olvashat.