Nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról

Regisztrációs igényét munkatársaink nyugtázzák az adatainak ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mailes visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládája túlterheltsége miatt nem kézbesíthető, kérjük, ellenőrizze. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül mégsem érkezik meg levelezőrendszerébe, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel

Győződjön meg arról, hogy helyesen adta meg a felhasználónevét és jelszavát. Amennyiben helyesen adta meg, és sem a felhasználónevével, sem az e-mail címével nem tud bejelentkezni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Elfelejtettem a jelszavamat

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson a bejelentkezés során az „elfelejtettem a jelszavam” opcióra. Regisztrált e-mail címe megadása után elküldünk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a „Beállításaim” menüpontban változtathat meg.

Eltűnt a kosaramba tett termék

A kosárba tett, de meg nem rendelt termékek minden éjjel 1 órakor automatikusan kikerülnek a kosárból.

Megjegyzés rovat

Amennyiben olyan megjegyzése van, amivel kapcsolatban válaszra, visszajelzésre tart igényt, közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz juttassa azt el az alábbi elérhetőségen: pannoniapapir98@gmail.com

Nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről

Amennyiben 1 munkanapon belül nem igazoljuk vissza rendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Személyes átvételt jelöltem meg, nem tudtam átvenni a megjelölt boltban a rendelésem

Lezárt és átvehető megrendelésekről rendszerünk minden esetben értesítő e-mailt küld a vásárló postafiókjába. Addig, amíg ilyen értesítőt nem kapott, nem tudjuk az átvételi ponton garantálni, hogy összeállított csomagja beérkezett és átveheti.

Be kell mutatni a visszaigazoló e-mailt a személyes átvételnél?

A visszaigazoló e-mailen található név és rendelési szám alapján tudják munkatársaink a legkönnyebben kikeresni csomagját az átvételi ponton. A visszaigazoló e-mailt nem köteles bemutatni, de segítségével nagyban megkönnyíti és gyorsítja a csomagátadás folyamatát, ezért érdemes magával vinnie az átadópontra.

Sérült csomagot kaptam a futártól

Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagja a szállítás során megsérül. Sérült csomagot kérjük, soha ne vegyen át a futártól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizze csomagját. Amennyiben megrendelése mégis hiányos, hibás, esetleg sérült, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A megrendelt csomagom hiányos, vagy hibás termék volt benne. Mi a teendő?

Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak.

Hiányos csomag esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Szigorú számadású nyomtatványok:


Nem adták ki a megrendelésemet
Szigorú számadású nyomtatványok átadására csak abban az esetben van lehetőségünk, ha a megfelelő céges és személyi okmányokat munkatársunknak bemutatta, majd ő ellenőrizte azokat. Amennyiben meghatalmazott útján szeretné átvenni a nyomtatványokat, csak az a személy veheti át, akinek a nevére szóló, cégszerűen aláírt nyilatkozatot személyesen bemutatták, vagy korábban szkennelve elküldték a pannoniapapir98@gmail.com e-mail címre webáruházunk részére, és munkatársaink az első vásárlás alkalmával ellenőrizték.

Mit kell bemutatnom, hogy megvásárolhassam

Amennyiben Ön vásárol és veszi át a nyomtatványokat, akkor személyes okmányait (személyigazolvány, adóazonosító kártya) és cégkivonatot, aláírási címpéldányt, vagy egyéni vállalkozói igazolványt kell bemutatnia. Ha meghatalmazott útján kívánja a terméket átvenni, a meghatalmazottjának szükséges bemutatnia a saját személyi okmányait (személyigazolvány, adóazonosító kártya), cégszerűen aláírt megbízást arról, hogy átveheti a nyomtatványokat. Ha első alkalommal vásárol webáruházunkon keresztül szigorú számadású nyomtatványokat, akkor első megrendelését csak személyesen veheti át Ön, vagy az Ön által meghatalmazott képviselője a szükséges iratok bemutatását és ellenőrzését követően. Amennyiben regisztrációja során feltöltötte a szükséges iratok szkennelt változatát, a jövőben ezek bemutatására már nem lesz szüksége.

Tisztelt Vásárlóink!

Fontos tudniuk, hogy mi az irodaszer ellátásban nem ismerünk lehetetlent!

Legfőbb célunk az Önök elégedettsége, és egy legalább olyan erős, bizalomra épülő kapcsolat kiépítése leendő ügyfeleinkkel, mint a már meglévő kedves vásárlóinkkal.

Üzletünk, a Pannónia Papírkereskedés már 1998-óta áll a tisztelt vásárlói szolgálatában.

Úgy érezzük, elérkezett az idő, hogy termékeinket online is értékesítsük. Így országosan, az interneten keresztül kényelmesen vásárolva ismerkedhetnek meg széleskörű kínálatunkkal és kedvező árainkkal.

A gyors kiszállítás és a megbízható adatkezelés (GDPR) szintén nyomós érvek webáruházunk mellett.

Kellemes vásárlást kívánunk!

Termék a kedvencekhez adva

Adatkezelő, illetve a megjelölt külső szolgáltatók a testre szabott kiszolgálás érdekében az Érintett számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyeznek el és olvasnak vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni az Érintett aktuális látogatásai során elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében. Bővebb információkat erről az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatban olvashat.